Kvällsmys

Sitter i soffan med en liten korv i knät och har lite kvällsmys. Borde egentligen gå och lägga mig, är skittrött plus att jag ska hoppa in eftermiddag imorgon på jobbet.
Hade ändå tänkt att se finalen av project runway nu först. Börjar ju inte förrän 14:30 imorgon så hinner sova lite ändå. Har en hel del massa plugg att göra egentligen imorgon och så hade jag tänkt ta en joggingtur med Yra på morgonen. Vi får väl se om jag får med hussen och Teo också hehe.

Tack alla för alla fina och positiva kommentarer som har kommit in på sistone! Är väldigt hektiskt schema här hemma just nu och jag kommer svarar på alla kommentarer så fort jag hinner. Lovar!
Är verkligen jättekul att ni gillar alla bilder och de inlägg jag knåpar ihop och det hoppas jag ni ska fortsätta med hehe.


Yra gillade att mysa med matte redan som 6 veckor gammal korv!


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack, ja de är otroligt söta! ^^ Jaså så du har också haft marsvin, vad roligt! Har du 2 hundar nu? :)

2012-04-03 @ 22:25:54
URL: http://djurmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Ååh, nu gjorde du mig nyfiken! Tamråttor? Råttor är i princip det jag lever för ;) Fast jag har (tyvärr!) inga för tillfället, har inte heller hunnit skriva något om råttor på min blogg då den är rätt nystartad.. är inte så haj på när det gäller att blogga än heller, haha!

2012-04-03 @ 22:34:33
URL: http://djurmoa.blogg.se/
Postat av: Vicky

Åh, skrynkliga valpar är ju det bästa som finns =)

2012-04-04 @ 09:24:32
URL: http://busochpip.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0