Fredag

Åh, äntligen så har det slutat regna! Vaknade upp till solsken (!) idag. Härligt! Korvarna och jag tog en långis innan frukost och det var en hel del folk ute.
Blev lite irriterad på några vandrande pinnar (ni vet sådana där som går med stavar) då dom var tvungna att gå i bredd allesammans. Jag och korvarna fick glatt, eller ja kanske inte glatt, hoppa ner i diket istället.

Hade Teo i mitt älskade MRkoppel och Yramyra i vanligt. Har ju så att jag kan ha bägge i MRkopplet men känns inte så schysst på första rundan på morgonen när dom ska rasta av sig. Yra släpar nämligen med sig Teo när dom sitter ihop och fast han är större, väger mer och behöver göra så låter han sig släpas med. Något motvilligt, men han är för snäll hehe.

Om en stund kommer Gabbi med hundarna och då blir det banträning, sedan jobb till 21:30 ikväll och sedan ännu mer packning. Imorgon åker vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0