Sjukstuga

Trots att kroppen värker så släpade jag ut korvarna (eller dom behövde jag ju inte släpa ut)
och Gusten på en promenad. Ingen har dött av lite duggregn!

Yra fick för första gången testa flexikopplet, eller senilsnöre som jag kallar det.
Det var inte lika kul som spårlinan men matte orkade inte släpa 15 meter spårlina efter sig idag.
 Yra fick helt enkelt nöja sig med 5 meter senilsnöre och en matte som gick i snigelfart.

Teo traskade nöjt på med husse.
 Teo har liksom lärt sig att ingen idé att springa runt som en idiot
 och trötta ut sig med en gång, man vet aldrig hur långt matte har tänkt att släpa med en.
 Hehe.








Jag med en Yra lååångt borta. Inte lätt att få med lillkorven på bild kan jag säga.
Dessutom så blev det lite kändisspotting idag på promenaden!
 Klara Zimmergren kom helt oväntat och gick långis med sin fina airedaleterrier Frasse.
 Se där var man kan hitta i Ruddalen!




Efter promenaden kunde man mycket väl tänka sig att lägga sig i sängen och sova tyckte hundarna.
Husse körde vi iväg att köpa sushi medan jag och korvarna intog soffan med filtar och täcken.

Sushin har landat i magen för länge sedan nu och filmen zookeeper har vi hunnit med,
 nu väntar skräckfilmen insidious.

Varför utsätter jag mig för det?


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Vill ställa ut honom i valpklass också, men måste de vara under 9 månader då?

2011-10-22 @ 22:00:26
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0