Foderbilen

Så har man för första gången fått hem foder från foderbilen.
Har hört många som är nöjda och sådär men kan säga att jag är inte alls nöjd i alla fall.
Har inget med fodret att göra, men däremot så beställde jag fodret den 3:e
 och det är leverans tid på 2 - 3 dagar. Idag är det den 13:e.

Tydligen har fodret till Teo varit slut i lager men då tycker jag dom kunde meddela det
 vid beställningen och inte när det redan har gått 4 dagar sedan man gjorde beställningen.

Jaja, nu är fodret hemma i alla fall. Var Gusten som tog emot det eftersom jag stack till jobbet.
Så jag hoppas att det är rätt fodersort när jag öppnar kartongen i morgon ;)

Så njaaa..får se om det blir någon mer beställning i från foderbilen.

Har ni varit med om liknande eller har det funkat bra för er?



Teo i Nyebo i somras


Kommentarer
Postat av: Katarina, Nanna & Leia

Vid senaste beställningen hände samma sak för oss. (De tidigare fungerade jättebra.) Jag handlar i affär numera.

2011-10-13 @ 21:29:39
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: Heléne & Molly

Hej Christina!

Tack för besöket och hälsningen i min och Mollys' blogg!

Nu har jag kikat runt hos dig och dina ursöta bostonterriers. Hit kommer jag nog att återvända.

Önskar dig trevlig helg!

2011-10-13 @ 22:45:13
URL: http://mollyhelen.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack så mycket och detsamma :)

2011-10-13 @ 23:10:34
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/
Postat av: Fanny

strul vid första beställningen. jag tog fakturan i mitt namn och skickade fodret till min sambos adress. jag bor där också men mitt namn står inte på dörren än, men man kunde välja att dela på fakturan och paketet så det skulle inte vara några problem. men det blev det, brevbäraren tyckte inte att jag bodde där = inget paket. dock fixade foderbilen det snabbt och kundtjänst var mer än trevliga så jag ska nog försöka igen :)

2011-10-14 @ 07:32:00
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0