Ett litet monster

Jag har ett litet monster här hemma. Japp så är det.
Ett monster som invaggar en i falsk trygghet för att sedan smita iväg 
för att försöka dra ur trosskyddet ur löpbyxorna.
Detta resulterar i att löpbyxorna blir dygnsura eftersom att monstret tuggar på dom
 samt att ena bandet som ska hålla fast trosskyddet gått av.

Nu har ju jag bara införskaffat ett par löpbyxor, smart som jag är.
Men som den kreativa människan jag är så misströstar jag icke!
 I väntan på att de andra ska torka efter tvätten så att jag ska
 kunna sy dom så får man komma på andra lösningar.

Ett par gamla hotpants med en glittrig hårsnodd (man måste ha lite bling bling)
på varje sida funkar perfekt så länge.
Kanske inte monstrets favorit men så går det! Bara att genomlida och se glad ut.
Så det så.





Kommentarer
Postat av: maja o zoro

utigår från att teo är en hane och yra en tik så undrar hur det är att ha en av varje kön när hon löper? är han kastrerad eller har du dom separerade?



Sv;vet du vilken klass din kompis tävlar i och vad din kompis boston terrier´s heter så ska jag hålla utkik ;)

2011-10-18 @ 18:13:14
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0