En olycklig hund

Nu när Yra är färdigtlöpt för denna gången (har funkat hur bra som helst med Teo!)
så tog jag och duschade av henne idag.
Dom blir lite halväckliga när dom slickar och håller på tycker jag,
även om dom har löpbyxor och sådär.
Sen att hon är och springer i lera i skogen var och varannan dag gör ju inte saker bättre.
Dock kan man ju inte duscha dom varje gång för det men nu var det verkligen på tiden!

Om det uppskattades? Njaaa...




Bostons är experter på att se ledsna och olyckliga ut.
Tror inte det finns en enda ras som lyckas bättre än dom! Haha :)



Jag tänker aldrig förlåta dig matte...





Som tur är så har jag ingen långsint hund i alla fall.
Det tar 3 minuter och sen kan man inte hålla sig i från att pussas på matte hehe.


Jag brukar använda detta schampot som jag tycker är superbra!
Är "vanligt hederligt" hundschampo som inte luktar en massa eller är färgat.
Vill helst inte bada dom i massa schampon som man inte riktigt
vet vad dom har stoppat i för något.

Vi vill ju inte ha hudproblem på grund av schampot.
Går att köpa både hos de flesta djurkliniker och på apoteket.

Superbra! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen, vad söt hon är, hon ser helt förtvivlad ut!

Jag badade Min Oliver igår, det är inte helt ok, han såg också ledsen ut =) Jag måste ju föna mina vovvar efteråt också så det är inte klart efter badet, det tycks dom vara medvetna om...

Trevlig helg!

2011-10-28 @ 14:52:38
URL: http://cockerbloggen.blogspot.com/
Postat av: Katarina, Nanna & Leia

Men så söt hon är med den blå handduken över huvudet!

2011-10-28 @ 17:40:12
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0