Djurs medverkan i vård och socialt arbete

Djurs medverkan i vård och socialt arbete, 15 högskolepoäng på Malmö högskola.
 De är precis en av de kurserna jag sökt att läsa på distans till våren :)
Om man läser den kursen så kan man efter läsa en kurs
 som heter "Hundens roll inom vård och socialt arbete".
Är den jag riktar in mig på! Men det förstod ni nog.

 Vad jag ska bli på det?
Mjaa, antagligen ingenting men det är intressant och
 kombinerar två av mina intressen. Psykologi och djur.

Har även sökt dessa kurser
"Pyskologi översiktskurs", Lunds universitet
"Psykologi GR (A) Kognitiv pyskologi" Östersunds universitet
och
"Handikappsvetenskap" Linnéuniversitetet i Kalmar


 Nördig som jag är så tycker jag ju även att det är väldigt kul att plugga också,
 om det är ett ämne man tycker är intressant förstås.

Har ju läst psykologi A och B innan, gjort arbete om hundpsykologi
 och fått stipendie för mitt projektarbete inom psykologi när jag tog studenten,
så jag är ganska nördig kan man säga!

Nu hoppas jag bara att jag kommer in,
perfekt att plugga på distans samtidigt som man jobbar ju.
Slipper man tråkiga studielån.

Så håll tummarna!


Valpar som jag fotade hos Catta, Kennel Chandis


Kommentarer
Postat av: Elin

oj, måste kollat helt fel!

Tack för tipset! :)

2011-10-20 @ 20:29:20
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: maja o zoro

sv; skärholmen :) stockholm

2011-10-21 @ 09:00:07
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0