Mål

Som den framtidstänkande människa jag är så har jag redan börjar planera inför nästa år.
Man ska ju alltid ha mål eller hur?
Sådan har jag alltid varit, vare sig det gäller hunderiet eller annat.

Är dock mest hunderiet jag har suttit och klurat ut mål till nu, är väl ganska självklart.
Hundarna är ju det jag håller på med dygnet runt nästan hehe.

Våra mål ser i alla fall hittills ut så här,

- Börja en rallylydnadskurs med Teo
- Börja en spårkurs med Yra
- Börja en rallylydnadskurs även med Yra om vi hinner med
- Ställa Yra så mycket som möjligt/som vi orkar/hon tycker är kul
- Ställa Teo på en del utställningar
- Jag ska gå på så mycket föreläsningar som jag hinner


Hahaha stackars Gusten, han kommer inte se mig en enda helg.
Han får väl hänga  på helt enkelt ;)

Men så är det när man har hund som hobby!


Jag som liten med Stålrotens Billan


Intresset för hundar började tidigt! Jag med en vitsvart newfoundlandsvalp hos farmor och farfar


Jag delar med mig av glassen till vår lyckliga Karazan Silver Mackintosh "Mackie"


Farliga schäferhundar! Hehe


Jag med våran Stålrotens Ditte


Den trogna barnvakten Mackie


Kommentarer
Postat av: Gizmo

OJ, kommer du hinna blogga med alla dom aktiviteterna ;-)

Skojjar bara..

Visst är det härligt att växa upp med hundar.

Det formar fina människor.

2011-11-09 @ 15:15:54
URL: http://gizmopojken.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha! jag brukade också sitta i hundburen med våra hundar. underbart att se :)

2011-11-09 @ 16:07:23
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0