Ut på äventyr

Imorgon så ska jag och Yra ut på äventyr.
Vi ska nämligen testa på blodspår för allra första gången!
Och jag hoppas hon tycker det är kul.
Ska ut i skogarna tillsammans med Joanna, Pixi och Diesel nämligen :)

Yra spårar ju mest hela tiden, men för sig själv alltså.
Hon älskar att använda den korta nos hon har och
hon gör det mest hela tiden när man är ute.
 Så ja, varför inte låta henne spåra lite mer seriöst då?

Vi testade ju IPO spår på kennellägret vilket hon var sjukt duktig på!
Ja, för att vara typ 4 månader som hon var då.

Min plan är ju faktiskt att tävla med hund. Har ju inte riktigt gått med Teo
 men med Yra har jag tänkt att vi i alla fall ska komma upp i tävlingsklass.
Spår, lydnad eller rallylydnad eller allihop. Det får vi se!
Sen behöver man ju inte vinna allt, bara vi har kul ihop.


Yramyra ute i skogarna


Liten Yra som attackerar stackars Pixi, bild från i somras.


Terroristen och Pixi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0