Onsdag

Skittrist väder idag men vi ska försöka släpa ut oss på en långis sedan, Teo och jag.
Lite ensamtid med matte och senilsnöret hehe.

Annars så är det fortsatt utställningsträning som gäller idag.
Även Teo får träna,han tycker dels det är skitkul och dels
 så är det bara bra att "friska" upp minnet lite. Även på en hund som ställs mycket.

Kloklippningen slipper dom inte undan idag heller och sen så
ska det filas klor varje dag fram tills på lördag.
Då är det ju äntligen dags för utställningen i Växjö.
Blir första gången för lilla Yramyra på en sådan stor utställning och
sen är den ju inomhus också. Första gången för det med.

Vi har äntligen lyckats få till krånglet som var med hyrbil tills på lördag med.
Annars hade vi väl fått köpa en släde så hade Teo och Lindas Millhouse fått dra oss till Växjö.
Hehehe.

Men nu är det äntligen fixat! Så nu är det bara att tuta och köra på lördag. Spännande!


Jag med Teo längst fram, utställning i Partille.


Kommentarer
Postat av: Gizmo

Så spännande..

Jag är ju blandis så jag blir inte utställd.

Är det ok om jag länkar till din sida så vi lättare hittar tillbaka..?

"tvåbeningars minne du vet" ;-)

2011-11-02 @ 13:18:59
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0