Herr bläckfisk

Det finns en enda leksak här hemma som är i klass med bollen
Teo fick av Milhouse & Freja i födelsedagspresent.
Den fula bläckfisken som inhandlades på utställningen i Växjö är numera tillsammans
 med bollen med snöre Teos klara favorit.

Nu har ju mina hundar aldrig leksaker liggandes framme men efter ett pass med klickerträning
som Teo älskar så är man värd en leksak :)




Hahaha! Älskar minen. "Nu jävlar ska du dö!!"







Och bläckfisken verkade faktiskt vara i hyffsat material.
 Han överlevde ju mötet med Teo utan större skador.
Eller ja, lite skadad i ögat blev stackarn.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja jag tycker det är jätteroligt! Jag har inte heller gått någon kurs utan har mest tränat själv. Men nu har det tydligen startat upp en träningsgrupp som ska träna i ett ridhus i vinter, så jag funderar på att åka dit o träna med dem några gånger:)

2011-11-14 @ 11:25:51
URL: http://mathildashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0