Något fel

Jag tror det är något fel på mig. Kan fan aldrig besöka en djurbutik utan att komma hem med något till hundarna. Icke bra! Eller det tycker väl dom i och för sig men inte min plånbok hehe ;)

Åkte in till Göteborg hund & kattcentrum idag med Yra (braa miljöträning i stan) för att köpa hennes foder som enligt rykten skulle finnas där.
Fanns det där? Nä.
Har fan letat över halva Göteborg känns det som. Till slut efter mycket letande och ringande så hade Kållereds djurklinik EN säck kvar. På 10 kg...
Jaha bara att se glad ut och tvinga Gusten att åka och hämta den. Nu har ju myran mat i alla fall..
Vad gör man inte för sina hundar?

Så åter till Göteborgs hund och katt centrum. Mycket trevlig kvinna som äger detta ställe, uppfödare av löwchen minsan. Hon kände till lite bostonfolk och pussade halvt ihjäl Yra som inte precis sa nej tack till det.

Jag lämnade alltså inte djuraffären tomhänt trots att dom inte hade det jag skulle ha. Blev 2 tuggben till Yra i lämplig storlek och en targetstick till Teo. Vi utökar klickerträningen sakta men säkert & duktig är han! :)
Ska försöka hitta en rolig klickerkurs så om någon har något förslag så hojta till!

Bra targetstick som går att fälla ut i önskad längd.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

SV: Har haft kontakt med Yoshis ägare, de är på om vi två är det :) Jag tänkte först säga nej, men blir mer och mer sugen! Vill ju lära känna alla er bättre! Kul med syskonträff också ju ;D



Killen har klarade 2 timmar till på kvällen då vi var iväg och tränade, han är verkligen en guldklimp!

2011-05-19 @ 21:40:41
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0