Dagens promenad

Nu är vi sååå trötta här hemma, läggdags snart tror jag. Majskolven (majskolv med smör och salt är så gott!!) ligger fint i magen och vi har varit på dagens långpromenad.

På träffen/promenaden idag så var vi jag med bägge hundarna, Linda med Milhouse och Teos kärlek Freja, Joanna med Pixi och så Isa. Mycket trevligt var det!
Yra låg mest och sov innanför Joannas täckväst som en liten korv. Det var mysigt det tyckte hon :)
Riktig naturpromenad blev det. Vi såg både älg och räv på nära håll och jag är så jäkla sur att jag inte hade med kameran. Har alltid kameran med mig annars!! Suck...


Gulle Pixi!


Freja & Joanna


Teo & Milhouse


Jag med Teo (och Yra innanför tröjan) Bilden är lånad av Joanna



Linda & Freja



Trött tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0