Värda en slappdag

Sådär ja! Då var vi tillbaka och allt som vanligt igen på bloggen.
Lillebror har tagit studenten och jag & hundarna har ihop med honom varit på kennelläger i Nyköping :)
Mycket lärorikt och framförallt, skitkul!
Som den smarta människa jag är glömde jag dock kvar min bebis (min kamera) med alla bilder hos mamma & pappa i Kalmar. Yohoo....

Ska antagligen ner till Kalmar om 2 veckor igen på min semester så får hugga tag i den då.
 Så tyvärr, inga bilder från varken student eller kennelläger på ett tag.

Men den som väntar på något gott.. ;)

Hundarna har också haft skitkul i helgen. Upptäckte att jag har 2 stjärnor när det gäller att spåra så det ska vi fortsätta köra på!
Nu är det 3 jobbnätter som ligger framför, blev en låååång sovmorgon för hundarna och mig idag och det kan behövas!
Lilla myran har varit dålig i magen i natt.
Inget ovanligt med valpar i och för sig och jag vet varför så har varit lugna puckar.
Blev lite mycket mat för magen bara när man kommer hem och börjar äta som vanligt igen.
I helgen har hon knappt haft tid att äta enligt henne själv ;)
Matte körde sina kurer och nu är hon prima ballerina igen.

Tycker bara att hon är så himla duktig som trots dålig mage springer till dörren och absolut vill ut!

Så under dagen ska vi fortsätta slappa, det är vi fan värda!


Yra med sin älskade räv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0