För ett år sedan

En sak som är kul med blogg är att man har allt sparat som man har skrivit ända sedan man startade. Skitkul att gå tillbaka ibland och kolla vad man hade för sig och tyckte då!

För ett år sedan ca så,


Så bodde jag i Kalmar och hade nära hem till familjen.



Pappa & jag promenerade med Luna & Teo i stadsparken


Teo blev BIG 3:a på Kalmar BTK:s utställning


Fikade bullar hemma hos mormor & morfar


Jag bodde fortfarande i min lägenhet i stan i Kalmar


Jag pussade massor på Teo ( gör det såklart fortfarande ;) )


Tvingades säga hejdå till min älskade vän


Åkte med pappa och ställde ut Teo i Gällivare där han fick 1:a & CK

Mycket hinns med på ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0