Valpkurs

Idag var det start av valpkurs, var dock teori så myran var hemma. Kändes himla bra i alla fall och hon som höll i teorin hade samma "tänk" som mig.
Ganska viktigt när man går kurs tycker jag.
Vad som också var roligt var att hon hade en engelsk staff så hon är inte helt ovan vid typen av hund.
Tycker att boston och staffarna kan vara ganska lika i sitt sätt ibland och inte alla som förstår sig på den typen av hund.

Praktiken börjar på onsdag. Då ska jag och Yra visa att vi är bäst! Hehe ;)



Kommentarer
Postat av: beatrice

Sv; Tack! Det värmer jättemycket att höra :) Ja det är tråkigt med tycker jag. Måste varit en dum anledning från min sida iaf för jag kan inte komma ihåg varför det blev som det blev.

Va kul att se hur mycket Teo har växt och va söt Yra är! :) Roligt att höra av dig :)

Kram!

2011-07-05 @ 22:36:31
URL: http://beaks.blogg.se/
Postat av: beatrice

Ja det vore jättekul! :) Jag jobbar lite åt min sambo nu i sommar, annars är det ganska lugnt på jobbfronten. Va roligt! Jag jobbar tyvärr de dagarna, annars hade det varit roligt att träffas. Men det kommer säkert fler gånger :)

2011-07-06 @ 10:34:58
URL: http://beaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0