27 grader

Stråålande solsken i Göteborg och en sådär 27 grader varmt.
Aldelles för varmt för hundarna att vara ute och promenixa med andra ord.

Jag hade dock gärna satt mig ute en stund men har lagt mig i sängen för att kolla på något avsnitt av CSI och vila någon timma då jag ska jobba natten i natt.
Hoppar in extra i natt och har natten imorgon enligt schema så lika bra att vila lite, i alla fall när det är dubbelnätter.


Hoppas på lika fint väder imorgon så man kan vara ute lite på dagen :)


Hundarna vill också glo på CSI ;)
Här kan man även se vårt sjukt fula sovrum som vi fortfarande inte har fått nya tapeter i. Dåligt!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilka sötnosar då! :) du får sy dem ett par kyltäcken så ni kan vara ute i värmen:)

2011-07-31 @ 13:09:13
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0