Yes!

JAAA!
Jag kom in på alla kurser jag sökt på högskolan, sjukt ju!
De jag har sökt är,

Djurs medverkan i vård och socialt arbete
Psykologi: Översiktskurs
Psykologi, GR, (A), Kognitiv psykologi

Ettan är ju helt självklart att jag ska tacka ja till.
Har ju ända sedan jag varit bebis hållt på med djur.
Är djursjukvårdare i botten och att få kombinera mina 2 intressen
djur & psykologi kommer bli skitkul!

Ska nog även tacka ja till 2:an.
Är distanskurser under en termin så det ska nog gå bra trots att jag jobbar.
Vill man så kan man!

Kan ju säga att detta gjorde min dag!


En blond jag med ett gäng schäfervalpar hemma hos farmor och farfar för cirkus 2 år sedan.


Kommentarer
Postat av: My

Gud va roligt! Stort grattis! Nu vill jag veta mer om innehållet i den första... =)

2011-12-08 @ 19:09:05
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/
Postat av: Ingrid'Bull

Så jäkla skoj att du kom in på alltihop :) Kör på två kurser, du är ju faktiskt en sådan där typ som fixar att plugga ;) Haha.



Jag har en tripp till götet planerad i mars/april nästa år, då MÅSTE vi ses :)

2011-12-09 @ 10:17:44
URL: http://bulljaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0