Tisdag


Nepp, ingen snö här som alla andra tycks ha.
 Däremot vaknade jag vid klockan 08.00 av att det lätt som att det var fullt krig ute.
 Riktigt stora hagel i massor öste ner och fick det att låta som krig utanför.
Så nu har vi istället ett lager med stora hagel som täcker hela marken.

Tog och släpade ut korvarna på en promenad, ingen större hit enligt Teo.
Yra däremot tyckte det var ganska kul så länge som man undvek  den blaskiga delen av promenaden.
Blir ju första snön för henne i år, ska bli kul att se vad hon tycker om den sen!


Tog tvillingkopplet på dom idag.
Det enda som behövs är en liten släde så kan jag åka bakom, eller vad säger ni?
Hehe.


Kommentarer
Postat av: Gizmo

Det vore väl kanon med en släde.. Jag är ju en sån lättviktare att ni skulle kunna dra mig i racer fart. Liiiite snö har vi fått men den ska visst försvinna igen.. SUCK..

2011-12-06 @ 14:32:41
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0