Olika raser

Något som är minst lika kul som att kika på snygga bostons när man är på utställning
 är ju så klart att fota alla andra snygga raser man stöter på också.
Jag som fotonörd tycker i alla fall det är jättekul,
 dock är det ju inte alltid jag hinner men när det finns tid brukar jag passa på.

Här är några bilder på andra hundar från lite olika utställningar,
för visst är det inte bara bostons på utställningarna!













Denna Tjeckoslovakiska Varghund såg inte ut att trivas så bra på mässan i helgen




















Kommentarer
Postat av: My

Ååå kan känna lite ang nosgrimman på ena hunden... Vet inte om det känns "rätt" på en sådan stor utställning. Känns som att man måste kunna hantera sin hund i sådan miljö utan "hjälp" Jag kan förstå om hunden i sig är stark ute och kan dra men inomhus med så mkt ljud o liv kanske det bästa vore att få vara hemma?! Egna tankar iaf... Grattis föresten till jätte fint resultat! =) /M

2011-12-12 @ 20:58:17
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0