Som ett fattigt barn

Idag har jag känt mig som ett litet fattigt barn från Afrika. ( jag är hemsk jag vet)
Har nämligen inte haft något vatten på typ hela dagen.
Var tydligen någon läcka så vi har fått gå med kastruller och greyer för att fylla upp med vatten.
Sjukt vad mycket greyer man använder vatten till egentligen!



Lagom tills att vi köpt denna 15 liters dunk och fyllt upp så kom vattnet tillbaka. Thank god!

Införskaffade även ett par löpbyxor till Yra idag så jag har hemma tills dom behövs. Dom går att dra ut ganska mycket i midjan så även om hon växer en del så lär hon kunna ha dom.
Skulle de mot all förmodan bli för små så får jag köpa nya. Så äre!

De enda som fanns i bra storlek hade svarta paljetter och spets.. Sexy


Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Tur att inte Otto var med och läste bloggen... En bror kan ju inte veta vad syrran har för "fin-undisar"!

2011-08-07 @ 22:53:01
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0