Hallen & korridoren

En natt till och sen är jag ledig 2 nätter, ska bli skönt!
Regnet öste ner när jag skulle bege mig (har aldrig sett så mycket regn,
 hela Götet är typ översvämmat) så fick skjuts av Gusten :)

Hallen och korridoren börjar ta form hemma nu.
Mycket kvar än men en liten bit på vägen! Tänkte visa lite detalj bilder.
Bilder med mera översikt kommer så snart det är lite mer färdigt.


2 sådana här lampor kommer hänga i korridoren. Just nu är det bara en då de andra uttaget inte funkar.


Mattan i korridoren är hämtad från Nyebo :)




Väggen ska fyllas med mera tavlor


Den fina byrån, fotogenlampan samt tavlorna är också de hämtade i Nyebo.






Hjärtskålen jag hittade på Reningsborg får bo på byrån så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0