Kalas

Så var det lite kalas i går :)
Söta Elin & Micke var här och vi käkade lite tårta, drack lite och spelade spel. Trevligt var det!

Fick en supersöt mugg av Elin som verkligen piggar upp morgonen. Skulle egentligen hållt mig från att plocka upp den då den låg så bra förpackad med tanke på flytten men så blev det inte hehe. ;)



Visst är den fin?

Elin som är pysslig av sig hade också gjort fin fina kort! Båder födelsedagskort till mig och ett påskkort till mig & Gusten av disktrasor som hon målat fint på. Jättekul med sådana kort som är lite annorlunda än helt vanliga papperskort när man fyller år.



Fick min födelsedagspresent av Gusten igår med.
Lite tidigt med tanke att jag fyller år på onsdag men han tyckte jag behövde det :)

Fick 2 söta berlocker från Tomas Sabo till mitt armband som var och en har en särskild betydelse som jag fick förklarad för mig :)




En nyckel och ett smultron. Hur fina som helst!


Kommentarer
Postat av: Theodorgunn

Sehr schon, gut gemacht

2011-09-30 @ 10:21:27
URL: http://theodorgunn.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0