Besök hos Yra ♥

Så har vi äntligen varit och hälsar på Yra! ♥
Underbar är bara förnamnet, nu är man verkligen valpsjuk tills vi ska hämta hem henne! Veckorna kommer gå långsamt....

Jättetrevlig fika hade vi hos Catta & hennes son när vi hälsade på alla valparna, massa valpgos! så mysigt :)

Catta är jättetrevlig & jätteduktig så det är himla kul att hälsa på henne och alla hundarna :D

Tog massa foton så klart, jag och min kamera haha. ;) Så här kommer fotobomb på massa underbara valpar!


Båda kullarna med valpar sover så sött. Yra är nummer 2 till vänster ♥



Yra nummer 3 från vänster, snygga tjejen!


Yras mamma Meja tyckte det var skönt på altanen :)



En av valparna fastnade ordentligt för Gusten :)


Min plutta!


Yra ♥




Husse nöjd med liten Yra :)






Valpbus!








Jag, lilla Yra & snygga Muzze


Fina Japp!


Fler bilder kommer, får dela upp dom så det inte blir för långa inlägg :)

Catta om du vill ha någon bild så bara säg till så mailar jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0