Kalmarhelg

Så var man hemma efter en härlig helg i Kalmar :)
Gustens pappa hade fyllt 50 år så det var kalas som hette duga & så firades jag lite också eftersom jag fyller den 20:e och inte är i Kalmar då. Fick massa fina saker som jag hade tänkt att visa er i morgon!
Är nämligen nattjobb som gäller ikväll/natt.

Hur eller hur så är det skönt att vara "hemma" en sväng i Kalmar då och då :) Är tyvärr lite tråkigt att man inte hinner träffa alla man vill när man bara är nere en helg men är liksom omöjligt att hinna med allt.
I det fallet så prioriterar jag familj/släkt.

Tänkte i alla fall visa er några blandade bilder från helgen!
Resten finns på systemkameran och lär komma upp på bloggen i morgon.


Teo & jag i bilen på väg ner till Kalmar





Brodern min hade gjort massa goda bakelser/kakor :D


Fikade med morfar & mormor!




Teo var snygg på kalaset med fluga och allt!


Gusten sussar ♥, vi var ganska slitna båda 2 dagen efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0