Tisdag

Shit det kan verkligen regna här i Göteborg! Det bara öser ner här, ussch. Men ska absolut inte klaga, är ju ledig idag så ingen som tvingar mig att gå ut. Förutom Teos kissrundor då (som han helst väntar så länge som möjligt med när det regnar.)

Något som jag ska klaga på istället är att någon ond människa, vet inte vem (tyvärr) har smittat mig med halsont. Inväntar nu förkylning som jag hoppas att jag kommer slippa. Är ju utställning på lördag och allt ju.

Ligger för tillfället i sängen med Teo som tyckte att det var sjukt onödigt att gå upp så här tidigt bara för att det ska komma en nisse och tapetsera.

Nåja..måste ju se till så att han inte stjäl något i alla fall säger Teo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0