Höstbilder

Tänkte lägga upp lite nya höstbilder på min snygging :)











Kommentarer
Postat av: joanna

Underbara Teo!!!

Du, jag måste ha missat din inlägg och frågan på min fotoblogg...Svar; Jag använder mig av blixt som lyser bakgrunden och ju mer belysning på duken desto mindre reflektioner. På bilder du kommenterade ser du att duken är lite blå....å på vinter e den helt blå och det e himlen,fönster...ljuset som reflektera så.

Jag använder mig av sånt där vanlig rullgardin som man kan köpa på ikea för 300;- ska faktisk ut i veckan och handla in en till....funka jätte bra för små hundar =) hoppas du har fått svar på dina frågor. många pussar och kramar till teo grabben =) Joanna

2010-11-01 @ 09:42:57
URL: http://joannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0