Att vara ensam

Ja att vara ensam är något som jag är jävligt dålig på. Gusten är ju som sagt på kurs och det är inte det att jag måste vara 24 timmar ihop med honom som är själva greyen utan bara det är jag är sämst i världen på att trivas med att vara själv. Helt sjukt!
Tycker det är skitbra egentligen att man är i från varandra då och då och har egna greyer och allt det där. Nyttigt tror jag att det är! :)

Men jag är absolut säääämst på att ha något att göra när jag är själv. Skitsegt, är nog en av de personer som uppskattar sällskap mest i hela världen. Inte så att jag sitter hemma och typ deppar och tycker synd om mig själv utan mer att jag har så sjukt tråkigt.
Om jag kunde så skulle jag kidnappa typ Ellis, Annika, min bror eller någon annan utvalt offer för att tvinga dom att umgås med mig 24 timmar om dygnet :D
Ni kan ju fråga min bror hur ofta jag brukar ringa honom när jag är själv hahaha. Stackarn.

Och så klart har jag Teo han ska man inte glömma :)

Ähh, jag är en sällskaplig människa så är det bara. Hellre sällskaplig än osocial och tråkig!


Kommentarer
Postat av: Evelina

2010-11-22 @ 23:21:22
Postat av: Evelina

Absolut! Det lovar jag, dock kommer det förmodligen aldrig ske för bägge två är livrädda för dammsugaren ;)



Tack detsamma!

2010-11-22 @ 23:22:05
URL: http://froknarnatapper.blogspot.com
Postat av: mittlivmezapp

Håller med där,det är sjukt tråkigt o va själv,även om man har hunden hos sig men;p

2010-11-23 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0