Vart är värmen?

Fan vad arg jag blir, alla verkar ha sommar där dem bor utom vi här nere i södra Sverige. Hur normalt är det på en skala? Är fan vi som ska ha det varmt om några.
Vill också ha bruna ben, jeansshorts och grillkvällar. Jag SKA grilla i helgen, om jag så ska sitta ute i ösregn med en rykande engångsgrill och ljumma korvar så SKA jag grilla. Så nu vet ni det.


Är i alla fall skönt att vara hemma från jobbet nu, är sjukt trött (igen, vad är det med mig?)
Resten av kvällen kommer därför spenderas i sängen med Teo i knävecken eller under täcket & laptopen med en film påslagen.

Förresten så är Teo nu anmäld till utställningen här i Kalmar 13/6. Ska bli kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0