Nya tag!

Det börjar faktiskt klia i fingrarna igen så vi gör ett nytt försök på det här med bloggen.
Mycket har hänt på liten tid och en ny presentation kommer inom kort, är ju inte äns blond längre :)

Så nya tag!

Första inlägget så här en fredagskväll får bli en lista på saker vad som piggar upp när man är ledsen. Kanske inte så pepp men fast det är fredag så kan folk känna sig ledsna.


1.  Se filmer, program m.m som gör dig lättare till mods och som du slipper tänka en massa till. Själv brukar jag kolla på Bella & Tyra show eftersom dom är så extremt posivita, tycker verkligen om de gulliga tjejerna! Och så klart är inte disneyfilmer att förakta (dock är inte Lejonkungen att rekomendera, lipvarning!)

2.  Klappa lite extra på ditt husdjur, djur sviker aldrig :)

3. Umgås med familj och vänner, bor du inte hemma så åk hem ett tag och bli ompysslad. (kräv det! hota med att börja gråta annars)

4. Gå ut med dina vänner och se till att ha kul! (inte för mycket alkohol då även detta kan orsaka lipvarning)

5. Om budgeten tillåter så shoppa som fan, i alla fall jag mår bra som fan av det haha!

6. Ta hand om dig själv och skäm bort dig själv. Sola, träna, ät gott.

 
Livet är för kort för att lipa, men alla måste vi göra även det någon gång ibland för att må bättre!



Jag & min kära Ellis för ca 1 år sedan på min 20 års dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0