Update

Jaaa jag vet jag är lite seg haha men när man jobbar en massa blir det så, pengar pengar! Haha :)
Utställningen i Kalmar gick i alla fall superbra, Teo är duktig han!
Han fick 1:a, Hp, BIR & placerade sig BIG3. Matte är nöjd!






Så här snygg var han! Den 10 juli är nästa utställning och då ska vi åka 154 mil till Gällivare för att ställa för en Holländsk dommare. Ska bli skitkul :) Mamma & pappa ska också med och även deras hund Luna. Luna ska dock inte ställas men hon får vara sällskap.

Så håll tummarna för oss då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 21:39:20
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0