Viltspår x2

Ikväll blev det viltspår för Yra och mig ihop med pappa och Luna. Luna har aldrig testat på spår innan överhuvudtaget så vi gjorde ett rakt, enkelt och ganska kort spår åt henne. Först undrade hon vad vi egentligen ville att hon skulle göra men efter en stund så gick det upp ett litet ljus för henne. Klöven var en hit! Nästa gång tror jag absolut att hon fattar galoppen!
 
Yra fick ett längre ängsspår i högt gräs med 2 bloduppehåll och lite vinklar, gick kanon idag. Lite till ska vi öva och sen ska vi se oss om efter anlagsprov här nere!
 
Jag hittade den!
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

Duktiga små :D
Det är verkligen kul att se hur snabbt Yra har lärt sig från det att du började! Mycket potential :D
Min Diddi skulle nog vara riktigt duktig på sök om det var en löptik som sprungit bort ;) heehee
Ha det!

2012-09-02 @ 22:06:18
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: Sandra

Ursäkta mitt sena svar. Måste bli bättre på att svara på kommentarer! Vi håller till ute på Kallebäck (SBK Göteborgsavdelning) Vad är det för hundar du har? Trodde först du bara hade boston men blir osäker nu när jag läser igenom din blogg ;)

2012-09-02 @ 23:12:11
URL: http://wingforsflocken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0