Lördag

Idag blir det minsann ingen lydnadsträning eller viltspår, regnet ÖSER ner. Vi tar en innedag istället med tvmys, god mat, glass till efterätt, kaffe, mjukiskläder, tjockstrumpor och eldning i vedspisen. Inte så tokigt det heller!
 
Hoppas dock på uppehåll imorgon då jag och Erica hade tänkt ta en rallydag på klubben, lite regn gör ju inget men hur kul är det när man blir dränkt. Jag införskaffade en ny apportbock igår också som jag gärna vill testa imorgon. Den är lite tjockare, i plast och flyter i vattnet (inte för att jag tänkt kasta ut den i vattnet till Teo men ändå..)
Vill nämligen öva med lite olika apporter så att han inte bara vänjer sig vid en och samma hela tiden utan att han verkligen fattar vad själva kommandot och alltihopa handlar om.
Det blir säkert bra!
 
Vad hittar ni på denna helg i höstvädret?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra blogg!! Hur lär du in apportering??

2012-09-22 @ 15:58:15
Postat av: C.J.

Ska nog också ta och köpa en ny apportbock. Den jag har fungerar ju, men den är ganska sliten och ingrodd med diverse saker.

2012-09-22 @ 17:16:00
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0