Info om läget

Sådär, nu är alla sakerna nere i Kalmar. Nu återstår bara att organisera och förvara alla flyttkartonger någonstans här hemma.
 
Läget lär bli så att jag kommer bo nere i Kalmar nu, om jag flyttat för gott från Göteborg kan jag ju inte säga eftersom man aldrig vet vad framtiden bjuder på. Dock så  har jag flyttar ner till Kalmar nu då och kommer bo hos mamma och pappa nu i början tillsammans med korvarna tills allt är fixat här nere med jobb och boende.
Detta innebär alltså inget MH, ingen massagekurs, ingen handlingkurs och ingen fortsättning i viltspåret. Skittråkigt så klart men det ska fixas här nere också. Ska anmäla Yra till MH här nere då jag vet att Mönsterås BK har bra MH samt kolla kurser här och börja på brukshundsklubb här nere. Så inget i själva hundplaneringen eller hunderiet kommer ändras, så alla vet läget!
 
Vill säga tusen tack till alla er för allt stöd, fina ord och pepp. Det värmer verkligen och de flesta av er har jag ju träffat och fått kontakt med just genom hund.
 
Idag så har dagen bestått av långpromenad, organisera alla grejer från flytten, viltspår, besök av farbror med familj från Stockholm och ett besök hos mormor och morfar.
Lillkorven var med ut till mormor och morfar och fick agera lekkompis åt deras Loffe, dock var hon ganska tråkig tyckte Loffe då hon mest sprang runt med hans anka i munnen hela tiden hehe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Mönsterås har jag bara hört gott om! Skönt att du är på "trygg mark", man brukar kunna samla tankarna mer då. Kram!

2012-09-02 @ 21:59:54
URL: http://ulltussen.blogspot.com
Postat av: Jobus

Tråkigt att hela livet kan vända så snabbt D: Men lika så att livet kan gå nedför, så kan det ju vända mot det positiva också. Man vet aldrig vart det leder en :) Skönt att du har familj och hundar som hjälper till <3
Ha det!

2012-09-02 @ 22:03:11
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: Anna Bilbo - Gimli - Zeke

Lycka till men vi är många som tror på dig så det kommer gå bra även om du fick göra om planerna. Loffe är ju bara SÅ söt!! :) Vill oxå göra MH men vi måste typ åka 100 mil för det är så få platser här uppe så man får inte vara med när man bara har lappisar :/

2012-09-03 @ 08:52:39
URL: http://svanstippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0