Tips om tygbur

Mamma berättade att dom på plantagen säljer ganska stora ihopvikbara hundburar i tyg för 299:- , ungefär som den på bilden (inte exakt den dock.)

Mamma och pappa ska vara vänliga och införskaffa en åt mig i helgen eftersom att jag jobbar en massa och inte hinner själv. Mina korvar har ju en blå sådan tygbur i modellen mindre eftersom att den är himla smidig att ha med sig på utställning/tävling/resa/träning och sådär.
Den blå har dock blivit ganska trång för bägge att sitta ihop i nu när Yra är en vuxen dam, blir jättevarmt på sommaren med en sådan liten också. En sådan stor tror jag dock kommer bli perfekt när man ska ha bägge med till Kalmar i sommar och på tävlingar.


 

 







Kommentarer
Postat av: emelie och berit

jag har en vi inte använder om du vill köpa billigare? den är stor nog för en dalmatiner så stor nog för två boston! ;) bara att säga till om du vill ha!

2012-05-25 @ 13:42:12
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0