Hemma hos oss - Gästrum

Idag har det varit fullt upp, blir så med en hel jobbhelg och allt annat som ska göras.
Har inte hunnit göra en massa i hundväg idag men det tar vi igen imorgon!

Tänkte passa på att ta nästa rum i "Hemma hos oss", fick ju frågan om jag inte kan visa lite mer hur vi bor!
Har visat hallen och vårt sovrum så nu fick det bli vårat kontor/hundrum/gästrum.

Dock så är det under "renovering" eller ja, inte så drastiskt kanske. Det ska i alla fall ändras om, införskaffas och fixas en massa.

En fråga till er föresten! Mitt ständiga problem är att hitta fina gardiner, just nu har vi gardiner som inte alls passar in här inne. VART hittar man gardiner?! Hittar aldrig några. Vart köper ni era? Tips mottages gärna!


Detta rum hade vita tapeter med rosa rosor på och var kattkloat när vi flyttade in...
så Gusten målade det helvitt istället.





Gästsäng är bra att ha! Ska dock införskaffa en bättre när tillfälle ges samt ett nytt överkast.
Svart är inget jag rekomenderar till hundägare...hehe







Någon praktisk och snygg sladdförvaring måste också införskaffas.
Rådjuret som hänger ovanför dörren har morfar skjutit.




Kommentarer
Postat av: Emelie & Berit

Lite avundsjuk på att ni har ett gästrum, vill också ha! Får köpa ny lägenhet helt enkelt! ;) Hihi, svart är inget vi har här lägre, förutom mina kläder då, där kan jag inte ge upp det. ;)



Har köpt gardiner på ellos någon gång, dom brukar ha en del men ingen aning om dom har några fina nu. Det är svårt att hitta!

2012-03-10 @ 18:08:53
URL: http://www.prickig.se
Postat av: Monica

Jag beställer från Jotex de har något för alla smaker!

2012-03-10 @ 18:57:58
URL: http://pudal.se
Postat av: Emmy

Mysigt gästrum=)

Jag brukar köpa gardiner på jotex.se

http://www.jotex.se/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=42445



Och har även köpt på lagerhaus någon gång =)

2012-03-10 @ 21:12:38
URL: http://memyselfandmydog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0