Träningsdagboken

Nu är jag hemma från jobbet och sitter och väntar på pizza, det är jag fan värd! Har jobbat 40 timmar nu på 2 dagar så är riktigt skönt att vara hemma. Dock är det ju väldigt tomt utan Gusten och hundarna.. men dom har det i alla fall bra i Kalmar.
 
Har kikat in träningsdagboken som jag beställde hem så tänkte visa er lite hur den ser ut och vad jag tycker om den än så länge.
 
Jag har ju inte hunnit använda den i träningssyfte än, har skrivit upp vad jag och Teo ska öva på och lite nummer som är bra att ha till hands. Boken är väldigt "amerikansk", känns lite mer som en "bästa vän bok", en såndär man hade när man var liten fast en för hunden istället haha. Är väldigt mycket sidor där man kan skriva hundkompisar, klistra in bilder på speciella ögonblick och sådär..
 
Men finns en hel del sidor att skriva på också, bara för att det står att man ska skriva en vissa sak på en viss plats så behöver man ju inte dela upp det så.
Helt OK än så länge men kanske inte riktigt vad jag tänkt mig, den får funka så länge helt enkelt!
 
Fin framsida!
 
Plats för nummer & adresser som är bra att ha till hands.
 
 
 
Klistermärken som följde med..

Kommentarer
Postat av: C.J.

Den verkar ju lite rolig ändå den där träningsboken. Vart var det du hade köpt den nu igen?

2012-06-23 @ 18:27:41
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Vicky

Hm, nä, det där är nog inte min grej. Jag får fortsätta söka efter en träningsdagbok. Men nu vet jag ju i alla fall vilken jag INTE ska köpa, det är ju också viktigt. =)

2012-06-23 @ 18:39:23
URL: http://busochpip.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0