Sugna på att jobba

Något som jag har kommit fram till som kan vara bra med att hundarna varit på "semester" en vecka i Kalmar med hussen är att de förhoppningsvis är sjukt sugna på att jobba nu när de kommer hem. Ja, det brukar de ju vara annars också men nu har de inte fått ett uns av den träning som vi normalt sätt håller på med på lite över en vecka.
Så jag hoppas dom är väldigt taggade nu när de kommer hem, då sitter det perfekt med kennellägret i helgen!
Kommer bli både utställningsträning, lydnad, Agility ( hade vart skoj!) och så ska jag visa rally med Teo och viltspår med Yra.
 
Så jäkla, i helgen ska vi jobba!
 
 
(Nej jag brukar inte träna/tävla i pennkjol och ballerina men detta var uppvisningen på bostonshowen innan utställningen.Hehe.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Ja, det är de säkert. Vet att Sendit alltid är sjukt peppad på att träna om vi haft ett lite längre uppehåll.

2012-06-29 @ 19:26:09
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Erika

Vad härligt äntligen kommer din lilla familj hem. Jag har en fråga som jag kanske är dålig på att formulera men gör du något särskilt för att få dina hundar träningssugna, alltså om du gör något särskilt för att dom ska vara uppmärksam på dig och inte allt runt omkring? Tex om ni är ute och du vill att de ska ha kontakt med sig istället för att fara och lukta överallt.. Lite luddig fråga kanske..

2012-06-29 @ 21:55:31
URL: http://Erikaajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0