Anmälda till Norge

Ursäkta min frånvaro här inne, är fortfarande sjuk tyvärr. Hoppas dock att det är bättre tills imorgon för idag har jag gjort absolut ingenting och bara vilat.
 
Tusen tack för alla era fina kommentarer! Kommer svara på dom så fort jag mår lite bättre igen!
 
Har i alla fall nu ikväll anmält bägge 2 korvarna till 2 utställningar i Norge. Norska bostonterrier klubben har utställning den 18/8 och sedan är det en annan utställning den 19/8 så vi är flera stycken som ska åka från Sverige, hyra stuga, ha det trevligt och ställa ut. Ska bli skitkul!
Anmälde min stora korv också eftersom att han aldrig är ställd i Norge och han tycker det är sååå kul i ringen.
Han älskar verkligen att stå i centrum hehe.
 
Så nu är vi anmälda, håll tummarna för oss i augusti!
 
Jag med Yra på bostonterrier showen i Jönköping i maj.

Kommentarer
Postat av: Anna Bilbo & Gimli

Åh vad kul att få åka iväg ett gäng och ställa ut!! :)

2012-06-26 @ 06:49:19
URL: http://svantippen.blogspot.com
Postat av: P.S Hundar

Lycka till!! :)

2012-06-26 @ 08:58:38
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0