Rädda, arga och stressade hundar

Boken Rädda, arga och stressade hundar av Anders Hallgren som jag fick hem i förra veckan har jag nu läst ut. Vet att det var många av er som var nyfikna på om den var bra eller inte.
 
Jag kan bara säga att jag tycker boken var superbra! Verkligen en vettig bok som alla borde läsa. Går igenom allt från vad som händer i kroppen rent fysiologiskt med hunden när den blir stressad, hur man efterbehandlar en chock som har lett till stress, positiv och negativ stress samt hur man kan förebygga och "bota" stress.
Verkligen en superbok som sagt som är värd sina pengar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tänk jag satt igår och tänkte beställa den, men av någon anledning blev det inte av. Nu gör jag det!

2012-07-11 @ 21:34:20
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: C.J.

Då ska jag ta och köpa den.

2012-07-12 @ 19:46:38
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0