Era biltips!

Nu när jag då blivit med (fått..) en bil så behöver jag er hjälp! Vad är era bästa biltips när det kommer till smarta förvaringar och hundgrejer man inte får missa/behöver ha i bilen? Är ju inte så att vi aldrig haft bil, hussen har ju en bil nu men eftersom det är hans jobbil så har det aldrig gått att ha en massa hundgrejer i den. Denna bilen är ju nu min och kommer i huvudsak användas till mig och hundarna så alla hundgrejer är välkomna att bo i bilen! Haha.
 
En Mimbur kommer inköpas när jag hittar en bra, tänkte försöka hitta en billigare på blocket men vad i övrigt är era bästa tips?
 
Teo & Luna tar en paus i mamma & pappas bil under bostonshowen.

Kommentarer
Postat av: Jobus

Inte för att jag har någon bil ^^; men jag blir tokig på karlns föräldrars bil där allting ligger utspritt överallt (vid fötterna har jag typ alltid flexikoppel och verktyg liggandes x.x
så... bra förvarningsställen kanske? ;)
Ha det! :D

2012-07-17 @ 20:14:59
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: Jenny och Zeb

Ett paraply, en hopfällbar stol, en stor petflaska med vatten, en låda för selar och leksaker, extra bajspåsar, ett koppel och hundgodis.

2012-07-17 @ 21:31:42
URL: http://www.finvovve.se
Postat av: Hannah

Vi har nog bara bajspåsar, vattenskål och en stor petflaska med vatten i. Lite godis och extra hundmat finns nog också ibland. Är sugen på att se bilen. Får be Alex köra ut mig och Ludde så vi får se den. Ludde kan ju provsitta bagaget och sen ringa yra och berätta om standarden och komfort och så haha :)

2012-07-17 @ 23:01:28
Postat av: Pia

Jag brukar ha handduk, leksak, dummy, vattenflaska + vattenskål som alltid e i bilen, extra godis, bajspåsar och gummistövlar till mig själv :) Är en sån som e dålig på ordning å reda så allt ligger lite huller om buller ;) Har just köpt säkerhetsbälte till hunden och det funkar bättre än att ha honom i bur :) dock blir juh baksätet smutsigt...

2012-07-18 @ 08:50:59
URL: http://pia84.blogg.se
Postat av: Vicky

Krokar att hänga på burgallret för halsband, koppel, selar, spårlinor osv. En krok att hålla upp bakluckan när det är varmt men hundarna ska stanna i bilen. En plastbytta med lock för att förvara allt sånt som inte får plats på burgallret eller inte används så ofta (såna som finns att köpa i olika storlekar på ikea). I min har jag spårpinnar, snitslar, ihopfällbar vattenskål, handuk, våtservetter (smidigt när man lägger blodspår), bajspåsar, regntäcke till hundarna, regnställ till mig, ett par leksaker och en förbandslåda. Då har man allt samlat prydligt på en plats, antingen på baksätet eller i garaget.

2012-07-18 @ 09:04:31
URL: http://busochpip.blogspot.se/
Postat av: Anna Bilbo - Gimli

JAG har(sambon har inga hundsaker i sin bil) ett retriverkoppel(om man träffar på en lös hund någonstans eller hamnar vid en bilolycka med hund osv) en petflaska med vatten, en plastskål åt hundarna, en rulle bajspåsar, en hundduk, toarulle, leksak och ett tomt märgben bor nog oxå i bilen om jag inte minns fel :)

2012-07-18 @ 09:29:30
URL: http://svantippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0