En inblick

Nu sitter jag på jobbet och har en hel jobbnatt framför mig, sedan blir det att vara ledig en natt!
Är bra med nattjobb! Förutom att man har mycket tid med hundarna och sådär
så hinner man även plugga en del på natten. Perfekt.

Tänkte att några av er kanske var lite mer intresserade av att få
lite mer inblick i vad jag pluggar och sådär.
Därför tänkte jag lägga upp en serie videoklipp här, dessa videoklipp har ingått
 i ett stort arbete som jag gjort och i det skulle jag analysera dessa klipp.
Arbetet handlade om bl.a. motivation, oxytocin - närhetens hormon och
för och nackdelar med djurassisterad verksamhet.

Hoppas det kan vara lite kul för er att se i alla fall!




Kommentarer
Postat av: erika

Ja visst är hon fin! Tyvärr var vi tvungen att ta bort henne i maj -11 pga juvertumörer. Trots en resa tur och retur till veterinär på 60 mil för att operera bort en juverrad så kom det tillbaka 4 månader senare och satte sig på lungorna så då fick hon somna in fort för att slippa plågas, 10 år gammal. Men det är otroligt jobbigt att måsta säga hejdå till ett husdjur.



åh, vad intressant ämne du pluggar. Jag slutar aldrig förundras över hur underbar hundar (djur överhuvudtaget) är mot oss.. Måste vara jätte spännande :)

2012-02-28 @ 09:44:17
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: Gizmo

Spännande.. Djur har ju verkligen en positiv inverkan på flera sätt..

2012-02-28 @ 13:37:41
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0