Recension HUNDra % rallylydnad

Nu har jag ju haft ett tag på mig att läsa igenom HUNDra % rallylydnad och tänkte därför komma med en liten recension som jag vet många av er önskar.
 
Jag tycker boken är superbra och jag rekommenderar den till alla rallyintresserade där ute.
Boken går igenom allt i från utrustning, vad hunden bör kunna innan man börjar med rally, min roll som förare, tips, vanliga frågor, alla skyltar från nybörjar - mästarklass, hur alla moment ska genomföras, hur man bäst lär in dom och en himlans massa bra bilder innehåller boken!
Man får också med färdiga banor att öva på, reglerna för rally, hur ett domarprotokoll ser ut samt en ordlista.
 
Superbra bok som sagt, rekommenderas starkt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Den ska klickas hem nu direkt, blev supertaggad på¨att starta i rallyn i höst och har tom anmält mig till en tävling!

2012-08-23 @ 13:11:54
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: Linn

Klickade också hem den!! Tack för tipset och recensionen! :)

2012-08-27 @ 08:55:00
URL: http://linnleidero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0