Överskottsenergi

Teo har varit ett litet monster här hemma, han har drivit mig och hussen till vansinne! Jag har ju helt glömt av att berätta att min stora korv (som är den som lyckas med allt, allt!) lyckades bli getingstucken i höger framtass i helgen. Bra där..
 
Ingen stor skada skedd men lite svullnad och hälta som nu är borta och han är som vanligt igen. På grund av detta har han fått vila i helgen (var i lördags det hände) och vila har inte alls passat herr Teo. Han har fart runt som ett skållat troll här inne och mest drivit oss till vansinne hela tiden.
 
Så idag blev det promenad med väskan på, Teo fick bli först ut att testa den på grund ut av all hans överskottsenergi. Gick fin fint och han brydde sig inte det minsta om den. Bajspåsar och godisar var han duktig och bar idag hehe. Superbra att väskan passar på bägge korvarna så att man kan varva lite när det behövs.
Nu säger jag bara en sak, tack gode gud att han inte har gjort illa sig så han behöver vila i flera veckor.
Då hade jag nog nästan strypt honom haha.
Efter promenaden nu är det frid och fröjd som vanligt! Thank god!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jobus

hahaha :) känner igen det där med vår lilla Diddi. Så fort man tar en dag ledig från långpromenader så märker man det dagen efter... Det enda som kan göra honom slö är värme.
Vad är det för fint halsband Teo har???? :D
Ha det!

2012-08-14 @ 13:02:12
URL: http://diddisdagbok.blogg.se
Postat av: Emma

Haha. Skönt att fler känner så ibland! :)

2012-08-14 @ 23:29:41
URL: http://ulltussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0