Boktips

Var inne på Linns blogg och såg att jag helt hade missat att förutom HUNDra % rallylydnad så finns också HUNDra % träningslogg. Har själv inte köpt den (än..hehehe) men tänkte ta och tipsa er om att den finns.
Vet att det var en del som var på jakt efter en bra träningsdagbok eller liknande och med tanke på hur bra jag tycker boken om rallylydnad är så tänkte jag tipsa om denna.
 
Ni hittar den här.  Och för er som är rallyfantaster som jag så kan jag också berätta att ni måste hålla ögonen öppna på denna sida då fler titlar är på väg ut. Nu under sensommaren kommer nämligen HUNDra % rallybanor komma ut med 60 (!) olika banor i olika svårighetsgrad. Den ska i alla fall jag köpa!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej..
Matten min är sjuk men hon la in en bild från helgen som jag tror ni skulle gilla..
Glada svansviftningar
Gizmo

2012-08-27 @ 15:55:15
Postat av: Fanny

Åååh vill haa!

2012-08-27 @ 18:18:57
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0