Utan rutor

Åh, äntligen helg! Äntligen några dagar ledigt! Både jag och korvarna har hunnit käka frukost och nu ligger vi i sängen och latar oss en stund.
I helgen ska det hinnas med mycket saker! Banträning med rallyn tänkte jag, träningsfilmer ska spelas in idag och i helgen, promenixa en del, umågs, slappa och kanske ett besök av Gabbi med sina 2 härliga killar Edwin & Nixon! En bra helg att se fram emot med andra ord.

Föresten, en kompis tipsade om att webbshopen på SKK faktiskt hade fått in en del fina grejer.
Har aldrig handlat där innan då jag inte direkt gillat deras gröna och svarta rutmönster dom envisas med att ha på precis allting...
Blöder lite ur ögonen på mig var gång jag ser en tant/farbror på utställningarna som kommer i full utrustning á la SKK rutmönster hehe. MEN saker är ju till för att ändras, eller hur?

Denna supermysiga fleecen till exempel, inte så tokig va? Eller vad tycker ni? Kanske något att önska mig tills man fyller år...



Kommentarer
Postat av: Fanny

"Blöder lite ur ögonen på mig var gång jag ser en tant/farbror på utställningarna som kommer i full utrustning á la SKK rutmönster" hahaha!

2012-04-13 @ 12:23:48
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0